הקמה של קמפיין שיווק באינטרנט היא היום הדרך הנפוצה ביותר הגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את הפעילות בעסק. יש עסקים רבים שכל הפעילות השיווקית שלהם נשענת על פרסום באינטרנט וזאת הודות ליתרונות מובהקים שיש למדיה הזאת על פני אחרות. בכל קמפיין שכזה חשוב מאוד להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב של דף נחיתה מנצח שיעזור להמיר כמה שיותר מבקרים בדף ללקוחות בפועל.
דף נחיתה הוא השלב האחרון במסלול ארוך ומושקע של ניהול קמפיין פרסום ברשת האינטרנט. הדף הוא השלב האחרון, לאחר שבחרתם את הפלטפורמה המתאימה לכם (פייסבוק, גוגל או אחרת…), סיננתם את קהל היעד המתאים לכם (על פי גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי וכן הלאה…) והחלטתם כמה כסף תשקיעו בקמפיין. כעת המטרה היא להוביל את הגולשים שנחשפו לפרסום שלכם אל דף נחיתה לעסק שיהפוך אותם ללקוחות או לפחות ימשוך אותם להשאיר פרטים שיאפשרו יצירת קשר איתם. יש כמה אלמנטים חשובים בבניית דף נחיתה מנצח שכזה וכדאי שתכירו אותם.
איך לבנות דף נחיתה מנצח?
בעת בניית דף נחיתה מנצח חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
- כותרת ראשית – בניית דף נחיתה מתחיל בכותרת ראשית וברורה שמסבירה לגולש לאן הגיע. כדאי להוסיף סלוגן או כותרת משנה שיפרטו מעט יותר בכמה מילים כדי לחבר את הגולש טוב יותר לתוכן של הדף.
- תמונה או סרטון – נקודת מפתח נוספת היא הצגה של סרטון או תמונה רלוונטיים שיאפשרו לגולש הבנה טובה יותר מה מציעים לו ולמה זה כדאי עבורו.
- טופס השארת פרטים – בין אם אתם מעוניינים שהגולש יבצע קניה בדף או חיוג אליכם, כדאי לאפשר לו להשאיר פרטים. יש מי שמעדיפים שיחזרו אליהם טלפונית לפני שהם מבצעים פעולה כלשהי וחבל לפספס אותם.
- יתרונות – למוצר או לשירות שאתם מציעים יש יתרונות שהם טובים לגולש. עליכם להציג אותם בצורה ברורה ומובנת עבור הגולש, גם אם על פני הסבר טכני יותר על תכונות המוצר או פורמט השירות שלכם. הגולש רוצה להבין מה יוצא לו מזה ופחות איך זה עובד או פועל.
- המלצות – גולשים אוהבים חיזוקים מלקוחות קיימים ולכן כדאי להציג זאת בצורה עניינית ומגרה עם טקסט או סרטונים שיציגו ביקורות חיוביות על המוצר או השירות שלכם.
- קריאה לפעולה – דף נחיתה נועד כדי ליצור המרה כלשהי שמתאימה עבורכם (קניה, רישום לניוזלטר וכו'). את ההמרה משיגים לרוב באמצעות כפתור קריאה לפעולה בולט בסוף הדף או אפילו בכמה נקודות לאורך הדף (אם הוא ארוך יחסית). הגולש חייב למצוא את הכפתור בקלות ולהבין את המשמעות שלו.
- התאמה למובייל – רוב הגולשים יגיעו לדף שלכם באמצעות מכשיר המובייל שלהם. על כן אתם חייבים לוודא שיש לכם דף נחיתה רספונסיבי שמתאים לכל סוגי המסכים ולא יימנע מלקוח פוטנציאלי לראות אותו בצורה ברורה.
בניית דף נחיתה לעסק שיהיה איכותי ועם סיכוי טוב להמרות בשיעור גבוה כדאי לבנות רק עם חברה שמתמחה בכך ויש לה ניסיון בעיצוב דפי נחיתה מוצלחים ללקוחות קודמים.
המאמר נכתב בשיתוף עם צוות המומחים של Landing Page אשר סוקר מערכות מומלצות לבניית דפי נחיתה בישראל (אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר וכדומה) או בעולם (מיילצ'ימפ, AWeber וכדומה).